برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

ما با ولایت زنده ایم .... تا زنده ایم رزمنده ایم
برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

ما با ولایت زنده ایم .... تا زنده ایم رزمنده ایم

مصاحبه هولوکاستی



مصاحبه با یکی از شاهدان عینی ماجرای واقعی هولوکاست (طنز)
رجا‌نیوز نوشت، امروز و با توجه به بحث‌های اخیر،  برای شما عزیزان مصاحبه ای خواندنی با یکی از شاهدان عینی ماجرای واقعی و مستند هولوکاست انجام داده‌ایم که متن آن از نظر شما خواهد گذشت:

ـ سلام آقای شاخوی خاخوی خولان! اول از همه کمی درباره خودتان بگویید. اصلاً چطور شد که شاهد هولوکاست شدید؟
ـ سلام. پاسخ سوال خیلی واضح است به این دلیل که بنده خودم یکی از قربانیان هولوکاست در اردوگاه‌های آلمان هیتلری بودم.
ـ چه جالب!
ـ بله، نگاه کنید این تاولی که نوک انگشت من زده، مال همان موقع‌ها و همان کوره های آدمپزی است.
ـ ممکن است برای ما ماجرا را کمی بیشتر تعریف کنید.
‹در میان هق هق گریه›: «راستش هیتلر همین جوری از ما بدش می‌آمد و چون آدم بیرحمی بود، از جمعیت یک میلیونی یهودیان اروپا، شش میلیون نفر را در کوره های آدمپزی انداخت تا خوب بپزند و روغنشان دربیاید و از روغن آنها صابون، تاید، کرم، پودر، عطر، ادکلن، گاز برای مصرف در کپسول پیکنیک و خیلی چیزهای دیگر درست کند.
ـ یعنی فقط شش میلیون یهودی را سوزاند؟
ـ آره، ما که آنجا بودیم کسی دیگر را ندیدیم.
ـ پس جنگ جهانی دوم میان هیتلر و یهودی‌ها بود؟
ـ دقیقاً.
ـ بعد چه شد؟
ـ بقیه اینقدر ترسیدند که پا به فرار گذاشتند و آمدند در یک جای خیلی دور دور که اسمش فلسطین بود، قایم شدند که دست نازی ها بهشان نرسد.
ـ خُب حالا که سال‌ها از جنگ میگذرد، نمیخواهید به شهر و خانه تان برگردید؟
ـ مگر جنگ تمام شده؟
ـ بله سالهاست.
- ما این را نمیدانستیم، ولی به هر حال ما اینقدر از هیتلر و دار و دسته اش متنفریم که حاضر نیستیم ریختشان را ببینیم. نه، اصرار نکنید. ما به آنجا برنمیگردیم. ما آنها را جریمه کردیم برای این‌که ادب شوند. قرار شده آنها تا هفتصد پشتشان به ما غرامت بپردازند. آخر سوزاندن شش میلیون آدم که شوخی نیست.
ـ اِ... راستش یک سؤال دارم که خجالت میکشم بپرسم.
ـ بپرس جانم خجالت ندارد.
ـ شما در بعضی از مقاله‌ها و کتاب هایتان تعداد سوخته ها را کمتر از این مقدار بیان کرده‌اید؟
ـ خُب در آن زمان امکانات نبود. هرچه زمان می‌گذرد، ابعاد این جنایت بیشتر آشکار می‌شود. دلیل دوم ما هم این است که بالاخره آن زن‌ها و مردهایی که سوزانده شده‌اند، اگر بودند حالا کُلی بچه و نوه و نتیجه داشتند.
ـ خُب چرا یک تحقیق دقیق، علمی و جامع نمی‌کنید تا همه ابعاد این فاجعه مشخص شود؟
با شنیدن این سوال صورت ایشان مثل لبو قرمز شد و داد و بیداد کرد که از اولش هم میدانستم که شما جاسوس گشتاپو هستید. بیرحم‌ها، نازیها، نئونازیها، تروریستها، بنلادنها، سنگدلها، جنایتکارها و ... .

ما هم که دیدیم اوضاع قمر در عقرب است، دفتر و دستکمان را برداشتیم و پا به فرار گذاشتیم.

اعتراف یک شاهزاده عربستانی

افشاگری نوه پادشاه عربستان

"ترکی بن بندر بن محمد بن عبدالرحمن آل سعود"، نوه پادشاه عربستان که از معارضان نظام آل سعود و ساکن پاریس است در جلسه هفتگی که با حضور جمعی از فرهنگیان، اندیشمندان، سیاستمداران و روزنامه نگاران برگزار شد اعتقادات وهابیت درباره تشیع را باطل خواند و به افشاگری علیه نظام آل سعود پرداخت و با بیان برتری تشیع بر وهابیت گفت: شیعیان با زیارت حسین (ع) به خدا تقرب می‌جویند در حالی که سلفی‌ها با قتل شیعیان به شیطان نزدیک می‌شوند، گرچه آنان اعتقاد دارند که در حال تقرب به خدا هستند.

ترکی بن بندر افزود: شیعیان مرتکب گناهی نمی‌شوند، ولی سلفی‌گرایان با قتل نفس که از گناه‌های کبیره است و اسلام به شدت نسبت به آن نهی می‌کند، مرتکب گناه می‌شوند. سلفی‌ها به هیچ وجه حق قتل پیروان اهل بیت(ع) را ندارند زیرا با آنان تنها در اندیشه اختلاف نظر دارند.

به گزارش جهان به نقل از رسا، عضو سابق وزارت کشور عربستان با اشاره به اینکه به دلیل انتقاد از پادشاه این کشور از سوی علمای درباری به کفر متهم شده است، تصریح کرد: در گذشته می‌شنیدم که شیعیان به دلیل رد خلافت ابی بکر، عمر و عثمان، کافر هستند در حالی که امروزه برای بنده ثابت شده است هر که با حاکم سیاسی مخالفت کند از سوی علمای درباری به کفر متهم می شود.

وی ادامه داد: ابی بکر، عمر و عثمان حاکمان سیاسی بودند و هر فردی حق دارد مخالفت خود را با آنان اعلام کند زیرا این اوج دموکراسی است. اطلاق کلمه رافضه علیه شیعیان نیز به دلیل همین مخالفت بوده است اما به نظر نمی‌رسد که شیعیان مرتکب اشتباهی شده باشند و با اشاره به وجود بخش ویژه‌ای به نام "روافض" در وزارت اطلاعات عربستان، اظهار داشت که این شعبه که بودجه آن برابر با بودجه کل تونس، اردن و یمن است وظیفه مخدوش ساختن مذهب تشیع را با استفاده از انتشار کتاب‌های سرشار از کذب در موسم حج و حتی دعوت به قتل شیعیان را دارد.

عضو سابق وزارت اطلاعات عربستان افزود: در آن زمان که عضو وزارت اطلاعات بودم این وزارت به یک روحانی شیعه لبنانی که مزدور آل سعود بود مبلغ ۷ میلیون دلار پرداخت کرد و در قبال آن از وی خواست که شبکه ماهواره‌ای و روزنامه افتتاح کند و طی آن به اعتقادات شیعیان توهین کرده، عزاداری حسینی را بدعت بخواند، عمر بن خطاب را از شهادت فاطمه زهرا (س) مبرا سازد، آیه "لا تقربوا الصلاة و انتم سکاری" را در حق علی‌بن ابی طالب (ع) جلوه دهد و ‌اشهد ان علیا ولی الله را از اذان حذف کند.

وی تأکید کرد: پس از مرگ آن روحانی نیز مزدوران جدیدی این راه را ادامه دادند و هم اکنون نیز شاهد اختصاص میلیون‌ها دلار برای مخدوش ساختن نام تشیع در عراق هستیم، ولی همه این تلاش‌ها بیهوده است و تنها افراد نادان از این برنامه ها حمایت می‌کنند و بنده در آینده‌ای نزدیک تابعیت فرانسه را دریافت می‌کنم و در انتخابات پارلمانی نامزد خواهم شد، زیرا عربستان کشوری عقب‌افتاده است که از سوی باندی اداره می‌شود که حاکمان آن به صورت ۲۴ ساعته به جز در زمان نماز مشغول شرب خمر هستند، اموال ملت را به سرقت می‌برند و این اموال را به زنان رقاص و مردان قاتل اهدا می‌کنند.

ده میلیون ثروتمند !!!


وزیر اقتصاد دولت روحانی : 10 میلیون ثروت مند (سرپرست خانوار) را شناسایی کرده ایم !

وزیر اقتصاد دولت روحانی دو روز پیش در صحن علنی مجلس با اعتماد به نفس تمام اعلام کردند که :

دولت با اتکا به سامانه های پایدار تا این لحظه حدود 10 میلیون نفر از ثروتمندان را شناسایی کرده است که اگر این افراد در سامانه ثبت نام کنند خود به خود حذف می شوند .
دقت کردید که معنای این حرف بالاترین مقام اقتصادی دولت کلید چیست ؟
آقایان می گویند 10 میلیون ثروت مند را شناسایی کرده اند که قرار است در سامانه ثبت نام کنند. یعنی 10 میلیون سرپرست خانوار ثروت مند . 10 میلیون خانوار ثروت مند هم با احتساب حداقل خانواده 4 نفره شان ، می شود رقمی حداقل 40 میلیون نفر ثروتمند !
این یعنی علی رغم تبلیغات و ادعاهای همین آقایان ، مردم در 8 سال گذشته سفره هایشان کوچکتر نشده و بدبخت و فقیر نشده اند که هیچ ، میلیون میلیون هم به خیل ثروت مندان جامعه اضافه شده اند! و الان بیش از 50 درصد مردم ایران جز ثروت مندان محسوب می شوند !
یعنی احمدی نژاد در این 8 ساله اخیر بیش از نیمی از مردم ایران را ثروت مند کرده ! کاری کرده که نمونه اش تاکنون در هیچ جای دنیا سابقه نداشته !
یعنی الان نباید بگیم احمدی نژاد مچکریم ! :)

پینوشت :
این اظهار نظر تایید کننده همان برنامه قبلی دولت مبنی بر حذف 45 میلیون نفر از چرخه یارانه بگیران است .45 میلیون نفری که به زعم دولت هاشمی ، ثروت مندند و نیازمند نیستند ! . ولی آیا به نظر شما واقعا این 45 میلیون نفر همان متمولین و ثروتمندانی هستند که به بهانه شان قرار است یارانه ملت را قطع کنند ؟! مشاهده میکنید که چگونه با مردم رفتار کردند ؟ فکر میکنید اگر آن فارغ التحصیل انگلستان صداقت وشجاعتش را داشت و در مناظرات و تبلیغات انتخاباتیش میگفت که قصد دارد یارانه 45 میلیون نفر را حذف کند ، الان وضعیتش چگونه بود ؟

خزانه خالی بود یا خالی شد ؟

دست رد بر سینه یارانه ها بزنید تا ما آنها را .....

تالار حافظیه کاخ سعدآباد شب گذشته محل برپایی جشن همسر رئیس‌جمهور برای همسران وزرا، سفرا و زنان دولت بود؛ مهمانی زنانه‌ای همراه با رقص و شوی لباس.

جشن همسر رئیس جمهور دولت یازدهم برای بزرگداشت مقام زن شب گذشته در تالار حافظیه کاخ سعدآباد برگزار شد، مراسمی که خبر برپایی آن را پیش از این مولاوردی، معاون امور زنان رئیس جمهور وعده داده بود.

جشنی زنانه و اشرافی در فضای کاخ سعدآباد که فاصله طبقاتی زنان دولتمردان و مسئولان زن دولتی را به رخ عموم زنان جامعه می‌کشید. تمام زنانی که به این ضیافت دعوت شده بودند از پیش تعیین شده بودند و هیچ امکانی برای ورود افراد عادی نبود.

با ورود هر میهمان، تشریفات او را تا محل تحویل لوازم شخصی، لباس‌ها، تلفن همراه و دوربین عکاسی همراهی می‌کرد و جای هر فردی از پیش مشخص شده بود.

این جشن بزرگداشت مقام زن که با بی حجاب شدن میهمانان آن بیشتر شبیه یک دور همی زنانه شده بود از بخش‌های مختلفی غیر از دولت نیز میهمانانی داشت، فعالان امور زنان، بازیگر، کارگردان و نویسنده زن.

رقص لزگی ۶ دختر، کنسرت موسیقی زنان و برگزاری شوی لباس زنان بخشی از ویژه برنامه‌های این ضیافت بود.

اما برپایی مراسمی به بهانه ولادت بانوی مکرمه اسلام حضرت فاطمه (س) حرمت‌ها و اقتضائاتی دارد که می‌توان آن را در فضایی بی تکلف و خارج از محیط اشرافی یک کاخ آن را برگزار کرد.

از سوی دیگر اگر قرار است جشنی برای ولادت حضرت زهرا (س) از سوی دولتمردان با حضور خدمتگزاران عرصه زنان برگزار شود بهتر است که در محیطی که عموم زنان جامعه امکان حضور در آن را داشته باشند برپا شود تا شادی برای روز زن ، انحصاری نشود.