برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

ما با ولایت زنده ایم .... تا زنده ایم رزمنده ایم
برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

ما با ولایت زنده ایم .... تا زنده ایم رزمنده ایم

خودکشی سیاسی احمدی نژاد


دوستان زیاد می پرسند که «نظرت در مورد آمدن احمدی نژاد چیست؟ آمدنش به نفع و به ضرر کیست؟ می ماند یا انصراف می دهد و ... ». البته خود نیز در این باره خیلی حرف دارم. این گونه است که در تنگی شدید وقت، نظر خود را فهرست وار عرض می کنم:  

ادامه مطلب ...

آقای روحانی ... به کجا ؟


♢ آقای روحانی! خواهش می کنیم کار تبلیغاتی کنید!

● روزی که شهرهای خراسان رضوی زلزله آمد و روستاهایی خراب شد، وقتی آستان قدس رضوی همان شب ۱۵ هزار غذا برای آوارگان برد، وقتی سید ابراهیم رییسی سفرش به تهران را لغو کرد و به زلزله زدگان شخصا سرکشی و از آنها دلجویی کرد و حرف هایشان را شنید، گفتند کارش انتخاباتی است. گفتند پول امام رضاست. اگر آستان قدس کار - به قول دولتی ها انتخاباتی - نمی کرد، جمع کردن زلزله زدگان در شب اول با چه کسی بود؟ دولتی ها که هیچ!

● روزی که پلاسکو فروریخت و شهردار تهران سفرش به قم را ناتمام گذاشت و همه ی روز و شب های آوار برداری و بیرون کشیدن اجساد، مثل فرمانده ی زمان جنگ در صحنه بود، گفتند کارش انتخاباتی است؛ محض تبلیغات است. گفتند کار اصلی برای آتش نشان هاست و انگار نه که قالیباف مقام مافوق آن آتش نشان هاست. اگر قالیباف کار - به قول دولتی ها تبلیغاتی - نمی کرد، فرماندهی آن عملیات با چه کسی باید می بود؟ دولتی ها که هیچ!

● این روزها که چند استان شمال غربی کشور سیل آمده، و نزدیک به ۴۰ نفر از مردم مان فوت شده اند، با خودم گفتم کاش حسن روحانی هم کار انتخاباتی کند. کاش سفری لغو کند، بیانیه ی تسلیتی بدهد، عزای عمومی ای اعلام کند، معاون اولش را که او هم کاندیداست، بفرستد برود عکس و فیلم تبلیغاتی بگیرد. از همان پول بیت المال - نه ارث پدری و جیب شخصی - برای غذای آوارگان سیل زده خرج کند. برود کنار نیروهای ارتش و سپاه که جنازه های مردم را پیدا می کنند، چند ساعتی کار کند.

● آقای روحانی! برای سیل زده ها کار کنید، تبلیغاتش هم ارزانی تان. مردم آذربایجان و کردستان گناه دارند؛ آنجا نه آستان قدس دارد و نه شهرداری تهران؛ کار تبلیغاتی و انتخاباتی اش برای دولت تدبیر و امید. اصلا ما کل رای آن منطقه را بخشیدیم به شما! آن دختر جوان بی حجابی که در ارتفاعات شمال تهران بدون عبا و عمامه با او عکس گرفتید، ۲۹ اردیبهشت یک برگه رای دارد، مادر آن بچه ای هم که جنازه اش را بچه های سپاه از سیل گرفتند و چفیه رویش انداختند، یک رای.

● می دانید مشکل کجاست؟ دنبال کار انتخاباتی و عکس تبلیغاتی هم که می خواهند بروند، پی شیک بازی و کارهای تر و تمیز و ربان قیچی زدن و عکس گرفتن با بی حجاب های شمال تهران هستند؛ گل و لای سیل و آوار زلزله و داد و فریاد آوارگان و دیدن جنازه دلشان را ریش می کند!


شاهی که مادرش ایرانی نبود

شاهی با مادری غیرایرانی!


«رضاشاه» فرزند «عباسعلی‌خان» از طایفه‌ای در آلاشت از توابع سوادکوه مازندران و از مادری بیگانه و خارجی به نام «نوش‌آفرین» از مهاجرین قفقازی بود. این موسس سلسله پهلوی یکی از سلاطین ایران زمین است که از سرپرستی پدر و مادر بی‌بهره بود و کودکی و نوجوانی را در فقر و بی‌کسی گذرانید و از هرزه‌گری و تیله‌بازی در کوچه‌های خاکی سنگلج به پادشاهی رسید!

ادامه مطلب ...

سال 96 و مطالبات رهبری


رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز سال ۱۳۹۶ در حرم مطهر رضوی درباره‌ دو محور اصلی اقتصاد و انتخابات به سخنرانی پرداختند و به نکات مهم و متعددی اشاره کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز سال 1396 در حرم مطهر رضوی درباره‌ دو محور اصلی اقتصاد و انتخابات به سخنرانی پرداختند و به نکات مهم و متعددی اشاره کردند.

با توجه به فراوانی نکات و محورها و مثال‌های مطرح‌شده در این سخنرانی ،  سرفصل‌های اقتصادی بیانات رهبر انقلاب به‌صورت خلاصه نقل می شود .  ادامه مطلب ...