برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

ما با ولایت زنده ایم .... تا زنده ایم رزمنده ایم
برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

ما با ولایت زنده ایم .... تا زنده ایم رزمنده ایم

اسطوره را افسانه نکنیم !

806f3f63beb1c8c478e4f05711a74dd8-425

سردار سلیمانی خودش اسطوره است

حاج قاسم صف دوم نماز جماعت ابوبکر بغدادی !!
پیام حاج قاسم روی میز اوباما !!
حاج قاسم اینجا !
حاج قاسم اونجا !
•••
ما از او حمایت می‌کنیم به خاطر زحماتی که در جبهه نبرد حق علیه باطل می‌کشد،
ما او را حزب‌اللهی می‌دانیم،
او را خودی می‌دانیم،
اما از آنچه که هست بیشتر نشانش نمی‌دهیم،
برایش داستان جعل نمی‌کنیم،
تمام زحمات بچه بسیجی‌های سپاه قدس را به پای او نمی‌نویسیم که اگر نوشتیم، آن دنیا مدیون خون شهدای سپاه قدس هستیم؛
شهدایی که در مظلومیت سر بریده شده و در آتش داعش سوختند،
شهدایی که به دلایل امنیتی و ثبات آرامش کشور حتی اسمشان را هم نمی‌دانید!
شهدایی که گمنام زیر چکمه‌های داعش له شدند.
ابوحامدهایی که برونسی‌منش بوده‌اند و تنها به دلیل افغانی بودن بایکوت رسانه‌ای شده‌اند!

سردار سلیمانی برای ما در جایگاه فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محترم و قابل ستایش است. این قابل ستایش بودن دلیل خوبی برای ساخت افسانه از او نمی‌شود.
او زحمت می کشد، جهاد می‌کند اما باز هم دلیلی بر افسانه ساختن و داستان‌پردازی از او نمی‌شود.
این داستان‌ها دشمن را آن سوی مرزها به خنده وا می‌دارد.
وقتی که با طلبه‌های اهل سنت و وهابیت در برخی از این کشورهای عربی به بحث می‌نشینیم، زجرآورترین مساله در حین بحث، یادآوری خزعبلات ساختگی در خصوص ایشان، وهابیت، داعش و مسایل دیگر بود که اصلا جای دفاع برای آدم نمی‌گذاشت و آنجا بود که فکر می‌کردم که آخر چرا؟!
ما از سردار قاسم سلیمانی حمایت خواهیم کرد اما عاقلانه، و ان‌شاالله خداوند ایشان و باقی سربازان اسلام را از شر شیاطین حفظ بفرماید.

از خرداد امسال که طوفان تکفیری سرزمین عراق رو درنوردید و با همت شیعیان و حمایت مرجعیت بزرگوار این طوفان هم اثرش در حال دفع شدن است، یک چیزی را که نمی‌شود تا ابدالدهر نادیده گرفت نقش سردار خط شکن اسلام حاج قاسم سلیمانی و دلاوران سپاه قدس در شکست نقشه تروریست‌های تکفیری در عراق و سوریه است.
نکته‌ای که امروزه به شدت آزاردهنده شده اینکه عده‌ای با تفکراتی انقلابی و لکن با جوزدگی تمام شروع به گفتن داستان‌های خیالی از شخصیت سردار قاسم سلیمانی و نیروهای تحت امرش منتشر می‌کنند که در وهله اول بسیار شگفت‌انگیز و شاید هم با اشک شوق ما همراه باشد اما ته و توی ماجرا را که در میاوردید چیزی جز افکار چند جوان جوزده نیست.

دوستان و همرزمان!
لطفا شخصیت سردار سلیمانی را همانگونه که هست به مردم معرفی کنید.
حاج قاسم شخصیت بزرگی است و نیازی به خیال‌پردازی برای اثبات بزرگواریش ندارد

مرگ بر آمریکای ژاپنی !!!


حتما شما هم این پیام را خوانده اید:
 از رییس جمهور ژاپن پرسیدند چرا شما مرگ بر امریکا نمیگویید؟
گفت:همین که روی میز رییس جمهور امریکا تلفن پاناسونیک از محصولات ما است،
 از مرگ بر امریکا بالاتر است. 
 
اما واقعیت چیست؟ 
 
 اولا : چه کسی گفته که روی میز رییس جمهور امریکا تلفن پاناسونیک است؟؟؟!!!!
 
 ثانیا : حقیقت در روابط ژاپن چیز دیگری است:
 
 ۱. ژاپن حق داشتن ارتش نظامی مستقل را ندارد. 
اخیرا داعش دو فرد ژاپنی را گروگان گرفته بود و گردن زد ولی ژاپن هیچ عکس العملی نتوانست انجام دهد. 
پس از این شوک بزرگ به ژاپنی ها, آنها تازه به این فکر افتاده اند که ما هم باید برویم به این سمت که ارتش مستقل داشته باشیم!!!
 
 ۲. ژاپن را مجبور کردند به عنوان بازنده جنگ جهانی الی الابد غرامت پرداخت کند و در عمل مستعمره امریکا خواهد بود.
 
 ۳. ژاپن نمیتواند به تنهایی رزمایش نظامی اجرا کند.
 
 ۴. ژاپن باید به صلاح دید امریکا بخشی از خاک خود را در اختیار آنان قرار دهد تا امریکا در آن پایگاه نظامی تأسیس کند. 
 
۵. اگر سرباز امریکایی در خاک ژاپن به یک ژاپنی تجاوز و تعدی کند, محاکمه نخواهد شد. (کاپیتولاسیون) 
این همان کاپیتولاسیون است که امام خمینی (ره) و مردم ایران در زمان ستمشاهی با آن مبارزه کردند تا عزت ایرانی حفظ شود.
 
حالا مرگ بر امریکای واقعی را از  مردم ایران بیاموزید .

اسکناسی با مارک جناحی



در هشتادمین سالروز تصویب قانون تأسیس دانشگاه تهران، از طرح جدید اسکنانس 5‌هزار تومانی رونمایی شد. اسکناس جدید از نظر طراحی با نمونه‌ای که هم‌اکنون در گردش است، تفاوت‌هایی دارد.

در اسکناس فعلی 5 هزار تومانی یک روی اسکناس تمثال امام خمینی(ره) و روی دیگر نقشه جغرافیایی کشورمان، حدیث نبوی «دانش اگر در ثریا هم باشد مردانی از سرزمین پارس به آن دست خواهند یافت» و نمادی از فناوری هسته‌ای کشورمان که نشانه‌ای از پیشرفت علمی ایران است، به چشم می‌خورد.
با وجود اینکه اسکناس 5 هزار تومانی فعلی عمر طولانی ندارد اما دولت به بهانه جشن سالروز ایجاد دانشگاه تهران، اسکناس جدیدی را رونمایی کرد با این تفاوت که یک روی این اسکناس جدید به کل با نمونه رایج فعلی متفاوت است.
زمانی که شاه اسماعیل صفوی اولین پادشاه سلسله صفویه با رسمی‌کردن مذهب تشیع اقدام به ضرب سکه کرد، برای نشان دادن نوع تفکر سیاسی و دینی حکومت نوپای صفوی روی سکه نوشت: لااله‌الاالله، محمد رسول‌الله و علی ولی‌الله و خود را «بنده شاه ولایت» نامید. پول رایج حاوی افکار، عقاید و آرمان‌های حکومت است.
در تمامی مسکوکات و اسکناس‌هایی که بعد از انقلاب اسلامی منتشر شده‌اند نیز شاخصه‌های انقلابی، مذهبی و ملی به خوبی دیده می‌شود؛ از تصاویر تظاهرات دوران انقلاب و نماز جماعت با حضور مذاهب اسلامی گرفته تا سازندگی کشور، بناهای عظیم با معماری ایرانی- اسلامی، کوه دماوند و نماد‌های علمی و فناوری که همگی از بخشی از امیال و اهداف حکومت و دولت خبر می‌دهند.
حال دولت جدید نیز براساس امیال خود دست به تغییراتی در اسکناس 5 هزار تومانی زده است که در دولت سابق منتشر شده است. این تغییرات می‌تواند تفاوت‌های نظری دو دولت را نیز به نمایش بگذارد.
سردر 50 تومانی
اولین چیزی که در طراحی جدید 5 هزار تومانی به چشم می‌خورد استفاده تکراری از یک نماد است.بخشی از سردر دانشگاه تهران که مدت‌ها است روی اسکناس‌های 50 تومانی نقش بسته، برای استفاده در اسکناس جدید مورد استفاده قرار گرفته است، در صورتی که همه آن را با اسکناس 50 تومانی می‌شناسند و بخشی از هویت اسکناس زیبای 50 تومانی همین سردر دانشگاه تهران است که نشانه‌ای از آموزش عالی در کشورمان به‌شمار می‌رود.
گفته می‌شود اسکناس‌ها نمادی از نوع تفکر دولت‌ها است. 30 سال پیش که اسکناس 50 تومانی جدید طراحی شد روی آن سردر دانشگاه تهران برای نشان دادن عزم ایران برای توسعه دانش نقش بست، ما به دلیل شرایط جنگ تحمیلی از نظر تولید علم، شرایط چندان مطلوبی نداشتیم. اما اکنون بعد از سه دهه کشور به حدی از توسعه علم رسیده که باید محصولات آن دوران توسعه علمی را مشاهده کنیم.
همان‌طور که در اسکناس‌های فعلی نماد توسعه هسته‌ای به عنوان شاخصه پیشرفت فناوری دیده می‌شوند، بازگشت به دوران آموزش نوعی عقبگرد به شمار می‌رود. جالب اینجاست که حذف نماد فناوری هسته‌ای از روی اسکناس‌ها در گرماگرم مذاکرات هسته‌ای این شبهه را به وجود آورده که دولت در حال آماده کردن افکار عمومی برای هرگونه نتیجه‌ای است که قرار است از این مذاکرات بیرون بیاید.
5 هزار تومانی نشنال جئوگرافی
مؤسسه نشنال جئوگرافی در امریکا نقشه‌های جغرافیایی را منتشر کرد که در آن نام «خلیج فارس» با تحریفی آشکار به «خلیج ع ر ب ی» تبدیل شده بود. این اقدام فضاحت‌بار با واکنش ملی ایرانیان منجر به عقب‌نشینی مؤسسه امریکایی شد. در این چند ساله نیز همه تحرکات اعراب برای مصادره «خلیج‌فارس» واکنش‌های مشابهی به همراه داشته است.
در اسکناس 5 هزار تومانی فعلی نقشه جغرافیایی کشورمان نمادی از اتحاد، انسجام ملی و تمامیت ارضی است، منتشر شده و نام «خلیج فارس» به صورت لاتین«Persian gulf» در نقشه دیده می‌شد هم پاسخی بود به همه فضاسازی‌هایی که برخی از همسایگان برای تغییر نام خلیج فارس در سر داشتند. اما در اسکناس جدید نقشه ایران و نام «خلیج فارس» حذف شده است؛ کاری که نشنال جئوگرافی می‌خواست و نشد، این‌بار توسط دولت ایران انجام شد!
حدیث پیامبر(ص) هم حذف شد!
حدیث نبوی که نشانه علاقه پیامبر اسلام(ص) به سرزمین ایران و مهر تأییدی بر توانمندی‌های علمی مردان این سرزمین است، زینت‌بخش اسکناس 5 هزار تومانی است که در طرح جدید اسکناس که از سال آینده به جریان خواهد افتاد، حذف شده است! حدف این حدیث زیبا و عمیق به چه بهانه‌ای انجام شده است؟! به جای این حدیث بیت مشهوری از فردوسی انتخاب شده، بیت معروف «‌توانا بود هر که دانا بود/ ز دانش دل پیر برنا بود» و ترجمه لاتین آن روی اسکناس دیده می‌شود. این شعر زیبا می‌توانست به جای حدیث نبوی، در یک اسکناس یا چک پول دیگر منتشر شود.
استفاده از رنگ بنفش که در زمان انتخابات ریاست جمهوری، رنگ انتخاباتی دکتر روحانی به‌شمار می‌رفت نیز از جمله شبهات دیگری است که دولت می‌خواهد هنوز رنگ تبلیغاتی خود را زنده نگه دارد تا در انتخابات آتی نیز از آن استفاده کند. حضور تصویری با رنگ بنفش روی اسکناسی با رنگ غالب زرد و نارنجی نه‌تنها چشم‌نواز نیست بلکه زننده، نچسب و زائد است.
حفظ ارزش؛ اولویتی فراموش شده
طهماسب مظاهری، رئیس اسبق بانک مرکزی درباره اسکناس جدید اظهارنظر جالبی کرده است. مظاهری می‌گوید: توصیه من به دولت این است که به جای تغییر شکل، قیافه و رنگ اسکناس، ارزش آن را حفظ کند، چراکه این تغییرات سودی جز هزینه‌های اضافی بر نظام پولی بانکی ندارد.
طراحی اسکناس یک هزینه جدا و حکاکی و نقش و نگاری که روی فولاد زده می‌شود، هزینه‌ای مجزا دارد، ضمن اینکه رعایت نکات امنیتی و چاپ آن نیز شامل هزینه‌هایی می‌شود که به نظر صرف این هزینه‌ها بیهوده است و سودی ندارد.
طهماسبی این را هم افزوده است که این امکان وجود دارد تشابه شکل و شمایل اسکناس 5 هزار تومانی با اسکناس 500 تومانی به عنوان توجیه این تغییر شکل مطرح شود. اما اگر این دلیل برای تغییر شکل اسکناس‌ها مطرح باشد، باید گفت که مردم به قدری سواد دارند که این دو نوع اسکناس را از یکدیگر تمییز دهند.
انتشار اسکناس جدید شاید نه یک التزام بلکه یک استراتژی از سوی دولت باشد؛ استراتژی‌ای که در آن نقشه ایران و آثار فناوری به کلی حذف شده و جای خود را به دانشگاهی می‌دهد که به رنگ تبلیغات دولت درآمده و نقش تأییدکننده دولت را دارد. فارغ از اینکه دانشگاه ذاتاً منتقد دولت‌هاست و دولت حتی با تغییر رنگ دانشگاه نمی‌تواند اصل آن را تحت‌تأثیر قرار دهد.


منبع : سایت افسران

مصرف کالای داخلی و صرفه جویی ، وظیفه ملی




رهنمودهای امام خامنه ای در خصوص مصرف کالای داخلی و صرفه جویی :


یک نکته‌ی دیگری که این بیشتر به مردم مربوط میشود،

مصرف محصولات داخلی است که من بارها درسخنرانی‌های اوّل سال و غیرآن تکرار کردم، الان هم به شما عرض میکنم:محصولات داخلی را مردم مصرف کنند؛ نروند دنبال این نشانه‌ها.حالا مُد شده است بگویند «بِرَند» است، بِرَند فلان؛ بِرَند چیست!
بروید سراغ مصرف تولیدات داخلی.آن چیزهایی که مشابه داخلی دارد،
متعصّبانه و با تعصّبِ تمام، ملّت ایران، خارجیِ آن را مصرف نکنند.
این را من فقط برای یک عدّه‌ی خاص نمیگویم؛ خب بله، وقتی ما میگوییم،
یک عدّه متدیّنین فوراً گوش میکنند حرف را، پیغام هم میدهند
فلان چیز را که خارجی است بخریم؟فلان چیز را نخریم؟
من فقط برای متدیّنین و افرادی که برای حرف ما حجّیّت شرعی قائلند، این را نمیگویم؛ من این حرف را برای هرکسی میگویم که به ایران علاقه‌مند است، به آینده‌ی کشور علاقه‌مند است، به فکر بچّه‌های خودش است که بنا است فردا در این کشور زندگی کنند.شما مصنوعات خارجی را که مصرف میکنید، در واقع کمک میکنید به اینکه حجم آن بنگاه خارجی، آن کارگر خارجی، آن سرمایه‌دار خارجی، مدام بیشتر بشود و تولید داخلی ضربه بخورد، شکست بخورد.این را به همه‌ی مردم، بخصوص آن‌کسانی‌که مصارف زیادی دارند[میگویم‌]؛ دولتی‌ها هم همین‌جور؛ دولتی‌ها هم در مصارف دولتی، در اشیاء مصرفی‌ای که در ساختمانها، در چیزهای گوناگون مصرف میکنند، حتماً ملاحظه کنند تولید داخلی را.
اجتناب از اسراف هم یک سرفصل دیگر است؛

◄اجتناب از اسراف،

◄ تضییع مال،

◄هدر دادن منابع عمومی،

◄هدر دادن آب،

◄هدر دادن نان،

◄از بین بردن خاک.

◄خاک یک ثروت است،

◄ آب یک ثروت است،

◄نان یک محصول ذی‌قیمت است؛