برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

ما با ولایت زنده ایم .... تا زنده ایم رزمنده ایم
برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

ما با ولایت زنده ایم .... تا زنده ایم رزمنده ایم

حاجی شهادتت مبارک


حاجی سلام ؛ شهادتت مبارک

▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
شرمنده ام بابت حرفهایی که زدم و تهمت بود
• شرمنده ام بابت سفرهای خارجی که رفتم و تا نوبت تو رسید یاد فقرای مملکت افتادم!!
غافل از اینکه من به دوبی و ترکیه و آنتالیا سفر کردم و تو که یک کارمند، کاسب یا کشاورز ساده بودی سالها داغ حتی یک مشهد رفتن را به دلت گذاشتی تا پولت را جمع کنی و برای حج واجب خانه خدا ثبت نام کنی و بعد هم سالها به انتظار نشستی تا نوبتت شد !

شرمنده ام هنوز کفن نشده ای ... محکومت کردم به بی توجهی به فقرا!!
غافل از اینکه شاید قبل از رفتنت چند دختر را جهاز دادی، چند گرسنه را سیر کردی و... و بین خودت و خدا ماند!

شرمنده ام که در این کشور هزینه حج واجب سالانه ۲۳۹ میلیون دلاره که تقریبا نصفش هم مخارج خود حج و اوقاف ایران و پول بلیط هواپیما و غیره است ... ولی هزینه واردات لوازم ارایش به ایران سالی ۱/۵ میلیارد دلار یعنی ۶ برابر هزینه حج که همه ش میره تو جیب اروپایی ها و چینی ها.... و من فقط چشمم به این یک سفر تو بود تا بهت تهمت بزنم.

شرمنده ام بابت اینکه خرج یک بار رفتن به حج واجب در تمام عمر تو را جهل نامیدم... ولی دو برابر آن را خودم در یک شب خرج عیش و نوش شب عروسی و فیلمبرداری و دی جی و گل زدن ماشین عروس و شام آنچنانی کردم و خیری از آن هم به فقرا نرسید و اکنون بر جسم بی جان تو شیر شدم و دم از مسکین نوازی میزنم و محاکمه ات می کنم که "حقش بود می خواست نره پول رو بریزه تو جیب عربها!"

حاجی؛شهادتت مبارک ...
شرمنده ام حاجی ... شرمنده
سعودی های جنایتکار منا را برای تو تبدیل به قربانگاه جسمت کردند، و من هم فضای شبکه های اجتماعی را تبدیل کردم به قربانگاه روح و اعتقادات تو ...

نمی دانم بگویم آنها پست ترند با من که هموطن تو نامیده می شوم!