برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

ما با ولایت زنده ایم .... تا زنده ایم رزمنده ایم
برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

ما با ولایت زنده ایم .... تا زنده ایم رزمنده ایم

قهرمانی شـــرم آور !

دختر 15 ساله قهرمان جهاد نکاح + عکس


جریده النهار چاپ لبنان نوشت: عایشه پانزده ساله، قهرمان جهاد نکاح در سوریه شد.

این دختر عربستانی که سه ماه پیش به سوریه سفر کرده بود، پس از بازگشت به عربستان و اعطای عنوان قهرمانی جهاد نکاح توسط مفتی های عربستان گفت که کسب این موفقیت را مدیون انرژی بالا و زحمات شبانه روزی و تلاش و همت والای رزمندگان اسلام است عایشه می گوید من برای تقرّب به خداوند، این جهاد را انجام دادم و از خداوند می خواهم که این جهاد را از من قبول بفرماید

.

دختر 15 ساله قهرمان جهاد نکاح + عکس


عایشه می گوید من دختری باکره بودم اما به محض ورود به جهاد نکاح توسط چندین نفر دوشیزگی خودم را فدای اسلام کردم و در این مدت مشکل رزمندگان زیادی را حل کردم و اکثر مجاهدانی که با من جهاد داشتند از الجزایر، اتیوپی، چچن و مغرب بودند، هم اکنون هم حامله هستم و من می دانم که این فرزند در آینده یکی از مجاهدان بزرگ راه اسلام خواهد شد.

باز هم حقیقت را باید از خارجی ها شنید


حسن فریدون در گزارش 100 روزه :
دولت قبل شغل سازی کرد ولی برای چینی ها !!
.
.
معاون وزیر بازرگانی چین : تفکرات جدید دولت ایران و شخص دکتر روحانی رییس جمهوری، چین را به سرمایه گذاری در طرحهای اقتصادی و عمرانی ایران ترغیب کرده است.
فرستاده ویژه رییس جمهور چین در دیدار با حسن روحانی ، آخرین تصمیمات کشورش را درخصوص ارتقاء سطح همکاری‌های اقتصادی و تعاملات دوطرفه به اطلاع دکتر روحانی رساند.
گمرگ چین: صادرات به ایران در ژانویه 2014 نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است.
وزیر بازرگانی چین و هیاتی 110 نفره از سرمایه گذاران چینی به منظور شرکت در نشست بررسی فرصت های همکاری فعالان اقتصادی و بازرگانی ایران و چین در تاریخ 11 اسفندماه به تهران آمدند. ظرفیت های همکاری دو کشور جهت اخذ پروژه های مشترک در کشورهای ثالث و بررسی سرمایه گذاری چین در ایران در این نشست بررسی شد.
در این نشست فرصتی فراهم شد تا فعالان اقتصادی ایران به صورت رو در رو با سرمایه گذاران چینی به مذاکره پرداخته و وارد سرمایه گذاری مشترک شوند.
در سفر هیات پارلمانی ایران به کشور چین نیز موضوعات اقتصادی مختلفی مطرح شد و توافقات اقتصادی خوبی بین فعالین اقتصادی ایران و چین حاصل شد.
عسگر اولادی : در سفر به کشور چین تعاملات خوبی صورت گرفته است و امیدواریم نتایج این سفر در 6 ماه آینده قابل لمس باشد.
.
.
.
پینوکیو ،کجایی که دولت راستگویان اسمت رو لکه دار کرد !

لعنت به ...... مردم فریب

مردم مثل گوسفندند !



«محمدرضا می گفت این مردم قادر به انجام هیچ چیز نیستند . مثل گوسفندان می مانند. تحقیر او نسبت به مردم پس از ماجرای بیست و هشتم مرداد 1332 زیاد شده بود.»

«من می خواهم اینجا یک واقعیت بزرگ را افشا نمایم .
محمدرضا برای توده های مردم اهمیتی قائل نبود . او می گفت: توده های مردم مثل مواد خام هستند که حکومت می تواند هر طور خواست آنها را شکل دهد»

«مردم در انتخابات یا شرکت نمی کردند و یا تعداد شرکت کنندگان فوق العاده ناچیز بود .
اگر چه انتخابات برگزار می شد، اما من می دانستم که اسامی کسانی که باید به مجلس بروند توسط نخست وزیر به اطلاع محمدرضا می رسد و محمدرضا اسامی عده ای را خط می زند و عده ای را تأیید می کند.»

منبع:کتاب دخترم فرح!

شاه می بخشد !!!


فساد جنسی فرح و فریدون جوادی از قدیمی‌ترین دوستان ایام تحصیل فرح، در یک دربار فاسد، امر غیرمنتظره‌ای جلوه نمی‌کرد و تنها در موقع بروز رقابت‌ها و حسادت‌ها تجلی می‌کرد. فرح نه‌تنها از فاش شدن این ماجرا واهمه‌ای نداشت، بلکه دستور داد تا اتاق یکی از مأموران گارد را در اختیار جوادی قرار دهند تا نزدیک او باشد.

ملکه مادر در عکس‌العمل به این ماجرای عشقی می‌نویسد: «خب چه کار می‌توانستم بکنم؟ اگر می‌خواستم به محمدرضا بگویم درست نبود و پسرم ناراحت می‌شد. این بود که خودم فرح را خواستم که به او نهیب زدم و زنیکه گدازاده خجالت نمی‌کشی این قبیل کارها را جلوی چشم کارکنان دربار انجام می‌دهی؟»

فرح گفت: «درست گفته‌اند، شاه می‌بخشد؛ شیخ علی‌خان نمی‌بخشد! خود محمدرضا مرا آزاد گذاشته، آن وقت به تو حساب پس بدهم؟ من آزاد هستم و اختیار پایین‌تنه‌ام را دارم!»

عکسها و حرفها

آقای روحانی


مواظب باشید لطفا ...
افسران - هر که با علی در افتاد ور افتاد.......

گزینه های بی مصرف



همیشه کلی گزینه روی میز اوباما هست !
برای برنامه های اتمی ایران همه گزینه ها روی میزه
برای تحریم ها گزینه ها روی میزه
برای جریان مقاومت در ایران و سوریه و لبنان همه گزینه ها روی میزه
و...
ولی امان از وقتی که این گزینه ها گم میشه!!!
ما برنامه های خودمون رو پیش می بریم
مقاومت هم به پیروزی میرسه
و وعده خداوند محقق خواهد شد ... حالا هی بگرد گزینه پیدا کن ! :)

لبیک یا خامنه ای

1390938018830376_large.jpg

محال است


بگذاریم


در تاریخ بنویسند !

سید علی تنها ماند . . .
.
اینجا ایران است! نه کوفه

لبیک یا امام خامنه ای...

ســــخن اول


پـــ ـــســ ــت ثـــ ـــابـــــ ــــت