برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

ما با ولایت زنده ایم .... تا زنده ایم رزمنده ایم
برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

ما با ولایت زنده ایم .... تا زنده ایم رزمنده ایم

خودباوری در سایه ولایت



گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی 93/11/29 :


  ما می‌توانیم و باید علیه تحریم ایستادگی کنیم و هدف‌های دشمنان را ناکام بگذاریم. اگر نکنیم دشمن برای برنامه هسته‌ای ما شرط می‌گذارد و تحریم می‌کند.

  بنده عقیده‌ام این است اگر مسئله هسته‌ای همانطور که آنها دیکته می‌کنند هم پیش برود، باز هم تحریم‌ها برداشته نخواهد شد. چون با اصل انقلاب مخالفند.

  باید اتکا بودجه به نفت قطع شود و تکیه به تولید داخلی یعنی درآمد تولیدی مردم و مالیات باشد.

  مالیات فریضه است. ما امروز از ضعفا مالیات میگیریم اما فلان سرمایه دار فرار مالیاتی دارد. این جرم است.

  باید با قاچاق و با بدحساب‌های بانکی مبارزه شود. هر بدهکار بانکی مجرم نیست اما برخی که تسهیلات را در موارد غیر از محل معین استفاده کرده و آن را پس هم نمی‌دهند مجرمند و باید مؤاخذه شوند.

  مردم در محصولات دارای مشابه داخلی، متعصبانه محصول خارجی را مصرف نکنند. این را فقط برای متدینین نمی‌گوییم بلکه به هرکسی می‌گوییم که به ایران و آینده آن علاقمندست و به فکر بچه‌های خود است که در این کشور زندگی خواهند کرد.

  اقتصاد نفتی و اقتصاد دولتی، دو اشکال اساسی اقتصاد ماست. خسارتی بالاتر از خام فروشی نفت و صرف کردن پول آن در امور جاری نیست. این جزو میراث‌های شوم رژیم طاغوت است.

  اقتصاد مقاومتی یعنی کشور را جوری تنظیم کنیم که تکانه‌های جهانی به زندگی مردم آسیب نزند، یعنی اقتصاد کشور طوری باشد که عزا نگیریم قیمت نفت کاهش یافته و یا آمریکایی‌ها تهدید و تحریم می‌کنند.

  ما می‌توانیم در مقابل الم شنگه دشمنان در قضیه تحریم ایستادگی کنیم. وقتی اقتصاد را مقاوم نکنیم نتیجه این می‌شود که دشمن می‌نشیند برای برنامه هسته‌ای ما شرط و شروط می‌گذارد و می‌گوید اگر اینها را قبول نکردید، تحریم می‌کنیم.

  اگر بنای بر تحریم باشد این ملت ایران است که در آینده و در وقت مناسب آنها را تحریم خواهد کرد. بیشترین سهم گاز دنیا در اختیار ملت ایران است و اروپا احتیاج به این گاز دارد.

  واقعا زبانم قاصر است که از حضور ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن تشکر کنم. طبق گزارش‌های دقیق در اغلب نزدیک به تمام مراکز استان‌ها جمعیت امسال بیش از سال گذشته بود. مردم در برخی شهرها در برف و باران و در جاهایی مثل اهواز در طوفان خاک به صحنه آمدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد