برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

ما با ولایت زنده ایم .... تا زنده ایم رزمنده ایم
برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

برداشت های سیاسی یک رزمنده سایبری

ما با ولایت زنده ایم .... تا زنده ایم رزمنده ایم

ده میلیون ثروتمند !!!


وزیر اقتصاد دولت روحانی : 10 میلیون ثروت مند (سرپرست خانوار) را شناسایی کرده ایم !

وزیر اقتصاد دولت روحانی دو روز پیش در صحن علنی مجلس با اعتماد به نفس تمام اعلام کردند که :

دولت با اتکا به سامانه های پایدار تا این لحظه حدود 10 میلیون نفر از ثروتمندان را شناسایی کرده است که اگر این افراد در سامانه ثبت نام کنند خود به خود حذف می شوند .
دقت کردید که معنای این حرف بالاترین مقام اقتصادی دولت کلید چیست ؟
آقایان می گویند 10 میلیون ثروت مند را شناسایی کرده اند که قرار است در سامانه ثبت نام کنند. یعنی 10 میلیون سرپرست خانوار ثروت مند . 10 میلیون خانوار ثروت مند هم با احتساب حداقل خانواده 4 نفره شان ، می شود رقمی حداقل 40 میلیون نفر ثروتمند !
این یعنی علی رغم تبلیغات و ادعاهای همین آقایان ، مردم در 8 سال گذشته سفره هایشان کوچکتر نشده و بدبخت و فقیر نشده اند که هیچ ، میلیون میلیون هم به خیل ثروت مندان جامعه اضافه شده اند! و الان بیش از 50 درصد مردم ایران جز ثروت مندان محسوب می شوند !
یعنی احمدی نژاد در این 8 ساله اخیر بیش از نیمی از مردم ایران را ثروت مند کرده ! کاری کرده که نمونه اش تاکنون در هیچ جای دنیا سابقه نداشته !
یعنی الان نباید بگیم احمدی نژاد مچکریم ! :)

پینوشت :
این اظهار نظر تایید کننده همان برنامه قبلی دولت مبنی بر حذف 45 میلیون نفر از چرخه یارانه بگیران است .45 میلیون نفری که به زعم دولت هاشمی ، ثروت مندند و نیازمند نیستند ! . ولی آیا به نظر شما واقعا این 45 میلیون نفر همان متمولین و ثروتمندانی هستند که به بهانه شان قرار است یارانه ملت را قطع کنند ؟! مشاهده میکنید که چگونه با مردم رفتار کردند ؟ فکر میکنید اگر آن فارغ التحصیل انگلستان صداقت وشجاعتش را داشت و در مناظرات و تبلیغات انتخاباتیش میگفت که قصد دارد یارانه 45 میلیون نفر را حذف کند ، الان وضعیتش چگونه بود ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد